lördag 28 april 2012

Kalasdax!

Idag har vi varit och firat Madde som blivit hela 25 år!
Inte kunde jag fika på allt gottigt som de hade att bjuda på så jag hade med mig egna jordgubbar som vanligt he he känns som det blivit en vana nu dessa 2 veckor som har varit kantade av kalas, träff och avtackning på jobbet.MYCKET gottigt har det bjudits på dessa 2 veckor men tro det eller ej, jag har inte tagit en endast smula! Så jag har kört mina jordgubbar men nu hoppas jag det dröjer innan nästa för visst SER det väldigt gott ut och VISST blir man sugen!
Trevlig dag i alla fall.

Varför jag skriver ner alla recept här i bloggen, jo jag tänker att OM min dator skulle paja eller nåt så hittar jag ju till alla recepten igen när jag har dom i bloggen.Skulle den krascha så försvinner ju allt om man nu inte har sparat ner det nånstans....Men recepten är inga jag hittar på själv utan dom hittar jag på olika ställen på bloggar och jag lämnar givetvis länkar till de ställen där jag hittat recepten så kan ni gå in där och hitta mängder av andra goda recept oxå!

Nu ska jag ner och handla lite, tänkte prova en chokladkaka som jag hittat recept på, kan vara bra att ha några bitar i frysen då veckorna hittills inte verkar göra annat än kantas av kalas och frestelser!

Kram Malin

Inga kommentarer: