söndag 15 april 2012

100 knyck!

Ja herregud vad den här dagen har gått i ett, full rulle verkligen må jag säga så jag knappt hinner med själv. ;o)
Fick lagat lite kycklingsoppa idag så jag har fler portioner i frysen att ta till, tvättat, pysslat, dammsugat, diskat och lite allt möjligt.
I eftermiddags tog jag oxå äntligen och skruvade av 2 ben på skrivbordet i sovrummet så jag kunde flytta intill hurtsen närmare väggen och därmed få mer utrymme för benen OCH kunna köra in stolen ordentligt.Städade och dammade av så nu är det rent och snyggt igen!
När jag ändå höll på och hade dammsugat hela bottenvåningen så tog jag äntligen tag i den där fotoskrivaren jag köpte för presentkortet jag hade liggandes.
Fick den installerad och klar i alla fall efter ett tag och testade givetvis att skriva ut några foton...
Blev jättefina foton.Kul , nu kan jag skriva ut foton när jag behöver dom till scrapbookingen osv osv.
Ja mycket mer kan jag inte om den där apparaten ännu men man lär sig väl.
Kram Malin

Inga kommentarer: