måndag 2 april 2012

Här är jag igen!

Ja jag har ju inte så mycket att skriva om tycker jag.Jobbar ju mest på vardagarna och på helgerna gör jag inte speciellt mycket nu för tiden. Sitter mest hemma och pysslar.
I helgen var vi dock på Bryggan och firade av en arbetskamrat som gick i pension, himla trevligt.
Passade på att ta ett foto i hamnen det var så himla stilla och fint...
De soliga dagarna har jag försökt att vara ute i solen lite men just nu är det svinkallt igen.Men det är väl typisk april väder och särskilt vid påsk tycker jag.
Unnade mig ett gäng vita tulpaner för en gångs skull nu när det är påsk.
Plockade även lite påskris på vägen hem som jag gjorde iordning på bänken i vardagsrummet, ungarna ska få klä det hade jag tänk.
De 2 sista bilderna är tagna med telefonen så ni får ha överseende.Men NÅT påskigt fick jag ju slänga fram för barnens skull.
Ha det gott.
Kram Malin

1 kommentar:

Ullis sa...

Fina bilder. :)