lördag 29 januari 2011

Lite tandvärk och Ikea.

Allt går ju bara man vill säger dom.
Igår drog jag ju ut min ena visdomstand, inga problem, kändes inget och var klar på 2 röda ungefär.
Sen tog jag barnen och drog till IKEA, jag var ju tvungen att hitta mig ett skrivbord eller nåt så jag kunde få ordning på min lilla "kontorshörna" i sovrummet.
Jag fick ju gå med bomullstussar i munnen hela tiden och när bedövningen släpte slängde jag i mig några alvedon.Gick bra.
Tyvärr gick det inte lika bra att hitta nåt bra skrivbord för mig på Ikea.
Så jag behåller Jeppes bord tills vidare och sedan köpte jag en lite mindra billybokhylla som jag ställt upp bredvid så jag får till lite förvaring.295:- , som hittat tyckte jag.
Köpte oxå till en hurts som jag ställde in under bordet så att jag får lite förvaring även här.Tror den kosta runt 600:-, tur man har Ikea kort...ehh....
Sen fick det oxå bli en lampa så jag får lite ljus, den va jättefin 199:- kostade den.Denna lampa finns som golvlampa oxå och den skulle jag gärna kunna tänka mig och köpa till vardagsrummet sedan!
Men för runt tusenlappen fick jag i alla fall en helt ok liten hörna OCH om jag nån gång hittar nåt annat bra så har jag köpt på mig saker som jag kommer kunna få användning för i andra rum så småningom!!
Ja jag är i alla fall nöjd för nu.
Nu är det mesta inlaggt i hyllorna osv men om det kommer få stå såhär sedan det får vi se.Nu är det ju operation röjning på alla saker som måste göras även om jag börjat.Vill inte ha allt i hyllan som är där nu men jag vill inte kasta det heller så frågan är...vart ska det göras av???

Inga kommentarer: