söndag 2 januari 2011

Julklappar

Nä jag har inte börjat köpa julklappar, tidig är jag ju inte... ;o)
Nä jag tänkte visa er den julklapp jag fick av mina barn i år.
Städade ena köks skåpet igår och där inne har nu deras julklapp hamnat.Det var så stökigt i detta skåp innan med massa olika glas en del bara ett fåtal av eftersom glas gått sönder osv.Nu har jag plockat bort dessa och har bara de vi använder mest kvar nu.Jätteskönt!
2 fina burkar från Greengate fick jag av dom.Vi köpte dom faktiskt när vi var nere i Göteborg och hälsade på fina Zandra.Ska finnas ytterligare en burk till dessa två har jag sett efterhand.Tycker dom är jättefina.Tänk att få fylla dessa med nybakta kakor sen i sommar!! :o) *Längtar!*
Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhh.... sådana burkar är så himla fina, jag har blivit helt såld på PIP, dessa fantastiska mönster.
Har du haft en bra julledighet?

Kram Camilla

Maries Pyssel och Jul sa...

De burkarna är så fina! Skönt att rensa och röja lite i skåpen.