onsdag 5 januari 2011

Jag blir tokig!

Jag kan inte sova! Varje natt ligger jag här och vänder och vrider på mig i flera timmar men det verkar helt lönlöst att kunna somna.Frammåt morgonkvisten brukar jag slumra till först och då har ju nästan hela natten gått...suck...
Jag vill ha en vanlig sjukdom, få lite medicin och efter en vecka är allt bra.

2½ timma har jag legat här och rullat runt i sängen nu och jag blir helt TOKIG på att jag inte kan sova!!
Tror jag återigen får fråga doktorn vad jag kan göra när jag kommer dit, jag ska ju ändå ringa dit imorgon.Det är inte så konstigt att man är trött hela dagarna och inte orkar nåt för t.o.m jag fattar ju att man måste få sova för att orka ordentligt på dagarna.
Kanske är det för mycket bekymmer som virvlar där i huvet som gör att man inte kan slappna av, jag vet inte men det är ju inte så lätt att sluta ligga och tänka så att säga.Jag måste bli av med bekymren antar jag...

Nä jag får göra ett nytt försök kl är ju nästan 3 på natten nu....håhåjaja.
Kram och sov så gott!

Inga kommentarer: