onsdag 5 januari 2011

God morgon!

Kl 4 höll jag på att ge upp i morses och gå upp men sen lyckades jag faktiskt slumra till en stund.Kl 8 va jag uppe så nu hoppas jag verkligen att jag ska vara riktigt trött ikväll och kunna sova inatt!!
14:30 ska jag till läkare idag, inte för mina sömnproblem utan för annat, skönt att få det avklarat och hoppas jag kan få lite hjälp i alla fall.Måste in på apoteket idag och köpa medicin som är slut men sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt idag.Lär väl få gå ut senare och skotta för självklart så snöar det ju här igen.Jag längtar nåt fruktansvärt till våren just nu. ;o)
Idag blir det gröt till frukost, måste ätas upp nu den är kvar sen nyår.Inte slänga här inte!!!
Sen blir det fortsatt pyssel och njuta av att vara ledig helt enkelt.
Kram!

Inga kommentarer: