söndag 23 januari 2011

Pyjamasdag!

Idag har jag gått i pyjamasbyxor hela dagen, jag erkänner, men fy sjutton så skönt det har varit!!
Har varit så trött och bara gått omkring och smågrejjat, pysslat lite osv osv.
HÄRLIGT!

Igår var jag med Ullis till Skövde, hon bjöd på både fika och sen på pizza på kvällen, gulligt!!
Men jag ska erkänna en sak till.....jag onödighets shoppade igår...2 nagellack, jättefina....har lite ångest över det när jag inte har några pengar att använda på onödighets shoppande....
Nu gäller det ju bara att försöka få fina naglar oxå och det är ju inte det lättaste när man jobbar med att skruva i maskiner...Men liiite var jag ju värd dessa även om det var 90:- som flög iväg där..eller?!
Kram

1 kommentar:

Anne sa...

Så fina. Är lite av en nagellackoholick...;-)

Massor med kramar =)