tisdag 4 januari 2011

Gymmat!

Hi hi kortet är taget på nyår, hemskt va man kan se glad ut, det va väl för man hoppas att 2011 ska bli ett bättre år och då kan man ju inte börja med att sura! hi hi hi ;o)

Idag tog jag mig i kragen och åkte till gymmet! Jag har BESTÄMT att nu måste jag dit minst 2 ggr i veckan och gör jag inte det så avslutar jag kortet när denna omgången med jobbet slutar.Använder jag det inte är det onödigt att ligga och betala på det.Men jag ska försöka, jag BEHÖVER ju verkligen gå dit med min rygg.Så idag var första passet för denna veckan avklarad. :o)

Fick ju skotta innan jag skulle åka dit idag för självklart har det ju snöat en himla massa ute nu igen.Usch, gillar´t inte alls! Men jag var i alla fall redan uppvärmd när jag kom till gymmet, alltid nåt! ;o)

Nu ska jag vila lite och sedan ska jag faktiskt sätta mig och måla lite tror jag och börja på ett nytt kort!!
Kram på er!

Inga kommentarer: