söndag 16 januari 2011

Skapat!

Som jag skrev i det tidigare inlägget så beställde jag ju massa kort jättebilligt som jag skulle skapa av.Igår gjorde jag då en Lo med att av korten, jag hoppas det blir många fler för det var riktigt roligt!!
Kanske hinner jag plocka ut lite för en ny Lo idag vi får se.Är ju en del som ska hinnas med under dagen och nyss har jag varit ute och skottat undan 2 STORA snövallar som plogbilen plogat upp hos mig.Blötsnö..det var tungt om man säger så.Nu är det dax för en dusch!!
Kram!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Oj vilken fin LO, vackra färger. Det är väldans länge sen jag själv scrappat ihop en LO, men de senaste dagarna så har det där suget börjat infinna sig. Borde dock få framkallat lite foton. Vill gärna se flera av dina LO.n!

Kram!

Casa Ottman sa...

Hej Du undrade ommin klänning.
http://landstokensscrappyhappy.blogspot.com/2010/12/bestalllde-en-klanning-fran-kina.html
Ja, den var lika fin i verkligheten. Måste ändra lite vid bysten bara. 300:- kostar det hos en sömmerska , men värt det :) Jag kan bara rekommendera att handla via ebay tex.
Hälsningar
Helena