onsdag 6 oktober 2010

This is my life!

Ja ibland gillar jag det, ibland gillar jag det inte alls.
Idag leker båda barnen med kompisar och det är riktigt lugnt.Amanda och Josefin åkte hem till mormor en sväng och är fortfarande kvar.Jeppe och Linus fick efter lite ute lek lov av mig att sitta vid datorn en stund.

Själv passade jag då på att ta en liten PROMENAD, det är riktigt blåsigt och HÖSTIGT ute men ändå skönt på nåt vis tycker jag.Egentligen skulle jag åkt och tränat ryggen på gymmet men en promenad kändes  mer lockande så så fick det bli.Dock blåste det så ute att jag faktiskt fick lite ont i öronen den sista biten, måste se om jag kan hitta mig nån liten mössa även om jag inte ser klok ut i sådana.Men hellre det än att få ont i öronen!
Ha ha ;o) Jag hade med iPhonen ifall barnen skulle ringa.Försökte både filma och ta lite kort men jag kan ju tala om att det gick sådär.Blåste så jag ibland höll på att tappa telefonen och sen stå och filma på det och det åker förbi en miljon bilar kändes ju pinsamt.Men men jag bjuder på det...fniss..

Det var inte många ute och gick idag det verkade som om alla tog bilen vart de än skulle då det var så mycket trafik på vägen nästan hela tiden tyckte jag.Är faktiskt jättehärligt att gå ut och gå i detta väder trots att det är lite blåsigt tycker jag.

I förmiddags var jag hos sjukgymnasten igen och fick lite behandling, ska dit om en  vecka igen.Nu var jag symetrisk i kroppen när jag stod upp i alla fall sa hon, det var bra jag hade visst tränat bra så jag inte stod och va sned längre..Kändes ju skönt att det gett lite lön för mödan även om vissa dagar varit sämre på träning än andra.Men jag ska såklart fortsätta med mina övningar...i minst 5 år typ.... ;o)

4 kommentarer:

Åsa sa...

Kul att se dig live Malin`=). Vilken härlig promenad väg du går. Det är vackert med vågor och vågbrus/skvalp.
Härlig färg på jackan din, du passar skit bra i färgen rosa!
Kram

Malin E sa...

Tack Åsa! Har du inte kvar din blogg???
Kram!

Maries Pyssel och Jul sa...

Vilken fin videosnutt!

Anonym sa...

Lova mig att du tittar på länken som jag lagt upp på din logg på fb.