onsdag 27 oktober 2010

Jobb jobb och en liten gnutta fritid...

Jaha då var det strax dax att gå till jobbet igen tänkte bara slänga in en pyttelitet snabbinlägg innan jag åker.Igår fick jag igång så jag kan blogga via iPhone, kul kul!! Kanske blir det mer inlägg nu när man är iväg på annat och inte kan sitta vid datorn hela tiden. ;o)

Har nog inte visat det DOPKORTET jag gjorde till Anna som hon beställde av mig så jag slänger in en liten bild här och resten kan ni se i andra bloggen om ni är nyfikna.
Kul va det att göra kortet i alla fall.Hålle rjust nu på att röja som en galning här hemma, dels för att få bort all skit som bara ligger och tar plats helt i onödan och dels så jag kan få lite plats här uppe och sitta med korten.Hoppas jag får lite plats vid skrivbordet här vid datorn osv. Nu har jag i alla fall fått ordning på massa pärmar med stämplar osv som äntligen får plats här efter att jag röjt.Känns skönt.På fredag ska jag fortsätta här ett rum i taget och jag går verkligen igenom all skit hur noga som helst just nu.Så man verkligen blir av med allt gammalt! Fatta va skräp man har som bara ligger!! Från skrivbordet har jag fått 6 tomma pärmar, 2 soppåsar med skräp samt en hel hög med kartonger från kameror, mobiler osv som är borta nu.Känns så skönt!!

Det tar tid att röja men JÖSSES så skönt det är när man fått det gjort!
Kram MAlin

2 kommentarer:

Patricia sa...

å vad fint! Då vet man vem man ska vända sig till med kortbeställningar alltså =) Kramar Patricia
Förresten, varför går det inte länka från min vanliga blogg? På andra blogspotbloggar finns det en "grej" i rullfliken som heter namn/webbadress men jag hittar inte den hos dig.

Ellas Inspiration sa...

Hej!

Så kul att du är med tävlar om de fina skålarna från Cosas.

Vinnaren presenteras imorgon!

Mvh

Karin