torsdag 14 oktober 2010

Bortskämd!

Oj oj vad jag känner mig bortskämd just nu!!
Igår fick jag hem i brevlådan ett litet paket från Mindi, en dvd film som jag inte sett.TACK snälla söta rara du!! Nu har jag nåt kul att se när jag sitter själv här hemma, alldeles perfekt!! Du är så himla gullig som alltid tänker på alla andra vännen.Stor stor KRAM vill jag skicka till dig!
Idag skämde jag oxå bort mig själv med att köpa Allers JULBILAGA som jag såg hade kommit ut i butik så den ska jag bläddra igenom lite snabbt här innan jag tar tag i disken tänkte jag.Funderar på vart alla äckliga flugor kommer ifrån men de gillar väl den äckliga disken som inte blivit diskad på 2 dagar..ja man kan ju inte orka allt jämt! ;o)
Kram Malin

3 kommentarer:

Marica sa...

Får man låna filmen en kväll? KramKram grannen!

Malin E sa...

SJÄLVKLART Marica så får du det!
Kram kram!

Marica sa...

Å TACK :)