söndag 17 oktober 2010

Göteborg!

Igår åkte jag till Göteborg med Ulrika och så hälsade vi på min gamla bästis Zandra ( Ullis är ju numera ihop med hennes lillebror så det blir ju typ släkk ;o)...)
Tog lite kort men inte mycket tyvärr för jag GLÖMDE ju av att ta kort!! Hur jag nu kan göra det men det har blivit lite så den sista tiden att jag glömmer få upp kameran och så kommer jag på det när det är över.Så tyvärr fick jag inte med fina gravida Zandra på någon bild men det får jag åtgärda i oktober då jag tar me dmig barnen ner och hälsar på igen!
Jag och Ulrika på tåget tidigt på morgonen...

Under dagen strosade vi mest på stan för vi hade egentligen inga direkta mål.Va nåt hon skulle kolla och jag ville såklart besöka pysselbutikerna osv.Men vi tog det lugtn och tyckte dagen blev ritkigt lång då vi inte stressade,provade kläder eller nåt sånt som brukar ta väldigt lång tid annars.
Fikade en lång stund med Zandra osv.Sen letade vi reda på en av mina favoritbutiker som jag ville besöka Grandma´s!

Här finns det mycket fina saker! Även en övervåning där det även finns lite lite möbler, för badrummet osv osv.Mycket greengate, bruka osv.Ska bli kul att besöka den nästa gång då det säkert kommer finnas en del till JULEN i butiken oxå.
Butterick´s fick sig oxå ett besök så nu kan man anmäla sig till Halloweenfesten och så hoppas vi att den blir av oxå! Annars får jag använda det jag köpte en annan gång..... ;o)
I alla fall det skönaste jag köpte va 2 halsdukar på H&M för ynka 60:- styck!! Sånna där runda som man viker dubbelt  och trär över halsen, en svart och en mörklila blev det, jag älskar dom redan!

Sen blev det en del pyssel med hem från In-Ex och Panduro man får ju passa på när man är där!
Trötta va vi när vi kom hem men hade haft en kul dag! Göteborg blir fler gånger!
Kram MAlin

Inga kommentarer: