tisdag 12 oktober 2010

Brrrr!

Det är verkligen kallt ute nu på mornarna tycker jag, sommarmänniska som jag är.
Gick inte upp förräns strax innan 9 idag, fast jag vaknade 6 som vanligt men vägrade gå upp.Ont i ryggen och så himla trött så jag fick sitta och halvsova i sängen istället.

Ska gå till GYMMET tänkte jag fast jag ingen lust ahr alls med det, funderar på att säga upp kortet faktiskt....
Får jag bara ordning på min cykel här hemma så kan jag gymma här hemma istället, gratis.Jag menar lite kan man ju som man kan göra hemma på egen hand och hantlar har jag oxå,sit ups och armhävningar kan jag ju gör alika bra här osm på gymmet sen finns det alltid lite annat smått och gott man kan göra oxå.Lätt att göra framför tv:n tycker jag men när jag ändå aldrig knappt kommer iväg till gymmet.Just nu är det bara jobbigt hela tiden att åka iväg.Är väl för att man ändå inte ser nån skillnad med ryggen.
Nåja jag får föröska kämpa på ett litet tag till så får vi se hur jag gör...

Är ju frost ibland på mornarna nu.Har tagit in TOMATERNA så de får ligga och mogna i en skål på bänken istället.Jesper äter upp dom på en gång så fort det är någon som är mogen.Han tycker dom är skitgoda.
Jobb idag, har ju haft långhelg eftersom jag tog ledigt 2 dagar,Känns skitskönt skulle kunna va ledig MER men jag får va glad att det bara är 3 dagar att jobba denna veckan antar jag.
Nu måste jag göra mig iordning för träning.
Hoppas ni får en fin dag här är det i alla fall sol även om det är kallt!
Kram Malin

1 kommentar:

Heidi sa...

Inte skoj att ha ont i ryggen. Funderar själv på att skaffa ett gymkort å börja träna upp stödmusklerna mage-rygg, som efter tre graviditeter och två småbarn heeelt har försvunnit, vilket gör sig påmind med ryggont varje gång jag ska lyfta nåt eller om jag sovit för länge i en och samma ställning. Skulle vara roligare att ha nån med sig som peppar och drar en med de gånger då orken/intresset tryter lite grann... Ha det bra!