fredag 8 oktober 2010

Ledig!

Idag har jag tagit LEDIGT från jobbet och likaså på måndag så jag får en riktig LÅNGHELG denna helgen.Ska bli jätteskönt! Har inte gjort nåt här hemma idag mer än tvättat lite och plockat osv.Mest bara vilat och det har varit superskönt!

Ikväll är det lite partaj på gång.Vi är drygt 16 tjejer ( om alla kommer ) som ska ut och käka ihop och lyssna på Tone Norum.Gulliga Carro är det som dragit ihop oss så vi kommer ut och gör nåt kul för en gångs skull.Förfest blir det hemma hos henne och jag hoppas vi får en riktigt kul kväll! KUL att någon tar tag i det ibland och drar ut oss så vi inte sitter hemma och bli alldeles mögliga. ;o)Men vad jag ska ha på mig är en annan femma.

Tunikan som jag visade i ett tidigare inlägg såg mest ut som en spetsgardin tyckte jag i affären, inte nåt för mig alltså.Nu är det antingen klänning ( !! ja jag vet jag har ju ALDRIG klänning...men vi får se om jag vågar förnya mig lite ha ha ha ;o)...) eller så blir det jeans som vanligt med en lite glittrig topp till.Oxå fin faktiskt tycker jag själv.Jag får prova här sen så får vi se vad jag känner mig BEKVÄM i!

Här kommer en liten bild på mina fina burkar jag köpte på loppis oxå.Nu får de stå och pryda diskbänken ett tag, gillar dom skarpt!
Blomman har jag dock flyttat på sen dess och en annan har kommit dit istället, får visa lite bilder en annan dag.I alla fall fick jag äntligen sopat lite nere i källaren  och börja röja lite efter att jag drog in nya rör och äntligen har kartongerna i vardagsrummet burits ner dit så det inte ser ut som jag ska flytta längre.Nu är det bara bokhyllan som ska bort oxå och sen kan man börja göra ordning i vardagsrummet!! TJOHO!!Kul att fixa lite tycker jag.

Nu får ni ha en skön fredagskväll i alla fall för själv ska jag ut och svira lite! Kanske kommer det lite kort imorgon på vår kväll.
Kram Malin

Inga kommentarer: