söndag 24 oktober 2010

En liten utlottning!

Jag börjar faktiskt se fram emot JUL lite, advent då man får sätta upp alla mysiga ljusstakar i fönstren , man får pynta lite, julgranen kommer in och sedan ledigheten framför allt.Tycker julen är MYSIG!
I alla fall så var jag häromdagen i en affär här i stan och handlade lite och det börjar ju komma in lite julsaker här och där i butikerna nu.Hittade detta söta lilla hjärta som man kan hänga upp och köpte med ett hem som jag även kan lotta ut till er kära besökare.
Jag får väl oxå fira att jag sen i april nu haft över 5000 besökare här på bloggen, jättekul!
Det enda ni behöver göra är att länka med bilden i din blogg och sedan skriva ett inlägg här under så jag vet att du är med i utlottningen.Kommer låta mina barn dra vinnaren den 15 november.
Kram Malin

6 kommentarer:

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Såklart det gills om man mailat sina vänner - det blir en extra lott till dig i min tävling!

Kram Helena /franska liljan

Marica sa...

Grannen tävlar så blir det inte så långt att leverera ;) Tror att mitt googlekonto går till en blogg jag inte använder men länkar på min vanliga blogg :)
****Kram****

Anne sa...

Är självklart med och tävlar. Hade ju turen på min sida en annan gång här hos dig. En helt underbart vacker tändsticksask =)

Kramizar Anne

Patricia sa...

Åh, vilket fint!!! jag vill vara med!!! Längtar med till jul!!!! Kramar
länkar från www.patriciaaxelsson.blogg.se

Therese sa...

Jag vill också vara med i din utlottning! :)
Trevlig fortsättning!
Therese

Fotograferande Maria sa...

Åh vasd fin din blogg är nu. Jag är med och tävlar :)

http://mariasdagbok.blogspot.com/2010/11/tavlar.html