lördag 2 oktober 2010

Fixa och dona...

Kom upp ganska sent idag då jag va uppe sent inatt.
Höll på i köket lite här hemma.Strök och la äntligen på den fina linneduken som jag hade köpt på loppisen förra veckan.Va PERFEKT storleksmässigt till mitt köksbord.Jag gillar linnedukar på nåt konstigt sätt..Jag kanske börjar bli tant??
I alla fall dölje rjag ju mitt fula köksbord.
Unnade mig 2 blommor på ica oxå så man kunde göra lite mysigt och så fick det bli rosa ljus i ljusstaken denna gången så det matchar lite.
Inatt var jag sen uppe sent och gjorde ett kort till min farmor som firar hela 80 år!Hipp hipp hurra för henne!
I eftermiddag ska vi åka dit och fira henne och efter det blir det Skövde med kompisen och Bio.Kul!!
Ha en härlig lördag!
Kram Malin

3 kommentarer:

Marica sa...

Blev jättefint!!! Kortet var urgulligt! Jag ör ju inte så pysslig så jag fick köpa ett på ica.. ha ha.. Ses imorgon! Kram

Heidi sa...

Detta blev jättefint. Tänk vad lite det behövs för att piga upp vardagen lite. Gillar kortet du gjort. Vackra färger och fin design! Kramar från Finland.

Maries Pyssel och Jul sa...

Kanonfint kort Malin och så trivsamt du gjort i köket.