måndag 11 oktober 2010

Så härligt det är!

Idag är det ett FANTASTISKT höstväder ute.Solen skiner på en klarblå himmel och färgerna sprödar.Det är kallt men ändå så härligt skönt på nåt vis.
Tog en promenad då barnen åkt till sin pappa, jag har tagit ledigt från jobbet idag nämligen.Perfekt väder att vara ute och dona i trädgården men just det har jag ingen riktig lust med känner jag.....

Har fått börja använda mina nya fina ROSA VANTAR, de är så fina och så sköna!
Har en HALSDUK som hör till oxå i samma stuk men så långt har jag inte kommit i mitt användande av vinterkläder ännu.Men vi har haft frost på mornarna nu när det varit så kallt.Jag tycker inte om kylan alls håller mig gärna inne då.Men som sagt med väder som idag där solen skiner så kan man bara inte vara inne hela dagen!
Till skillnad från min förra HÖSTPROMENAD så var vättern alldeles stilla idag!
Egentligen borde jag gå ut och klippa gräset en sista gång, plocka ihop studsmattan och röja lite i rabatterna...men jag har ingen lust.
Kram Malin

Inga kommentarer: