måndag 25 oktober 2010

Dax att jobba igen.

Har ju haft riktigt långledig med 4 dagar och det har varit Så skönt även om det varit en del på agendan.
Nu är det bara att bita ihop igen och knalla till jobbet idag, kvälls skift denna veckan såklart, gillar ju inte det.Tycker om att få vara HEMMA på kvällarna.
Va uppe kl 6 idag, kund einte sova så det var lika bra att gå upp.Kunde inte somna igår heller så det blir nog till att ha med sig koffeintabletterna till jobbet om man ska fixa det idag.

Har i alla fall hunnit med att ta hand om lite tvätt, sopat klart nere i hallen i källaren, har fixat en del med mina stämplar så det blir bra förvaring till dom och nu ska jag strax in i duschen här.Blir en lätt lunch bara här hemma idag.

Va inne och kollade på Halens en snabbis och hittade dessa 2 saker som jag tyckte va ganska fina, en jacka för 599:- ( hade jag varit smal och fin så hade jag nog slått till på den! ) och en tunika för 699:-.Lite dyrt för mig men söt va den i alla fall.

Hoppas ni får en fin dag! Själv MÅSTE jag ut nån dag nu och kratta upp lite löv och äpplen som trillat ner.Brrr så kallt ute bara så jag håller mig helst inne just nu. ;o)
Kram Malin

Inga kommentarer: