torsdag 21 oktober 2010

Kronprinsessan och Prins Daniel...

Precis som många andra så är det en händelse som jag verkligen inte villa missa.Idag har dessa 2 besökt vår lilla stad Hjo och jag var självklart ner till torget för att fota och filma lite.Så himla kul att de var här och få se dom " på riktigt " så att säga.
Ett myckat VACKERT PAR tycker jag.
Här är lite bilder:




Tänk om man hade haft den systemkamera som jag så gärna vill ha med objektiv osv så man hade kunnat ta lite bättre bilder.Med min lilla fjuttkamera så får jag ändå vara nöjd.Jättekul att ha tagit lite kort och filmat några små snuttar.
Här kommer en liten av snuttarna på kronprinsessparet:

Ser ni att PRINSESSAN råkar klämma PRINSEN i baken?? ;o)
Fantastiskt kul att ha haft dom här och jag erkänner, jag tycker det är jättekul med prinsar och prinsessor!
Det här får man leva länge på. =o)
Kram Malin

4 kommentarer:

Bea sa...

Hej!
Kul att du ville delta i min utlottning!
Vilken dag, att få möta de stiliga paret irl!
Trevlig kväll! /Bea

Tea Lady sa...

Hej Malin!

Vad kul att du hittade till mig och min utlottning. Nu önskar jag dig lycka till!
Jag tycker också kronsprinsparet är vackert och de verkar trevliga...

Kram
Lena

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilka fina bilder du fick på prinsessan och prinsen.
Roligt att du vill vara med i min utlottning.
Lycka till:)

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej!
Vilken fin blogg jag hittade här=) Det äääär mysigt med prinsar och prinsessor, speciellt våra. Fina bilder har du tagit och filmen var ju kul;-)

Roligt att du vill vara med och fira med mig och delta i min utlottning=)

Ha det gott i höstrusket! Tänd ett ljus.
Kram,
Regina