måndag 25 april 2011

Mamma mamma, kan du ta kort??!!

Javisst kan jag det..Vet inte HUR mycket kort de har tagit denna veckan.
Kort som jag har fått ta, kort som de turats om att ta på varandra osv osv.
Här är några foton som jag tog på barnen idag innan de åkte till sin pappa...
Blev en hel del bra bilder på barnen , faktiskt. Som ni ser har jag ändrat färgerna lite..
Här är ett kort i orginalfärg..känns ganska påskigt med alla färgerna och det passar ju bra! ;o)
Ute i solen har jag varit en stund sen barnen åkte, när de kom tillbaka tyckte Amanda jag va alldeles röd..ja jag kanske slumrade till lite men jag är ju ingen kräfta för intet!! ;o)
Kram Malin

1 kommentar:

**Sanna** sa...

Fina kort på fina barn! :)
Jag har åxå fotat hur mycket som helst den senaste veckan.
Hoppas att ni har haft en härlig påsk!
Kram