lördag 23 april 2011

Underbara väder!!

Igår var det kanon och likaså idag.Idag har vi dock tagit det lite lugnare här hemma.
Igår fick jag däremot massor gjort tyckte jag.

Började dagen med att baka bröd, käka frukost, diska, tvätta, damsuga och skurade toan.
Gick ut och plockade fram de gamla möblerna vi hade fått av Chrille, har inte orkat ta ut det andra jag har än.Torkade av det och gjorde ordning grillen vi fick.
Sen skulle sonen tvätta crossen och då slutade det med att jag tvättade av bilen oxå, men det va bra för då fick jag ju det gjort.
Sen satt jag lite då och då och bara NJÖT av solen såklart!
På kvällen grillade jag och barnen och kusin Michelle var oxå här.Premiärgrillning för våran del och det var SÅ gott!!
Idag är det dock lite lugnare.Nu vill vi mest njuta av det fina vädret känner jag så det enda jag gjort är att skura golvet inne på toa och duschat och sen har jag suttit ute lite i solen och bara lapat sol.Nu är det dax att laga middag och sen ska vi ut igen!
Idag blir det till att få hjälp med mc.n och se om vi får igång den.Hoppas hoppas!!
Kram Malin

Inga kommentarer: