lördag 23 april 2011

Oj vad jag är trött!

Man blir verkligen trött av det fina vädret och den härliga solen.Har varit ute hela dagen idag oxå, så gott som i alla fall.
Vid 16-tiden fick vi besök av Patric som hjälpte oss få igång min KAJ så vi kunde lufta honom lite.Jeppe fick åka med en sväng vilket va supersnällt ju och kul tyckte Jeppe.
Ja själv hade jag ju ingen hjälm så jag fick stanna hemma..kanske dax att försöka få tag på en?? ;o)
Jeppe åkte en sväng på sin lilla cross han med....
FY så härligt väder vi haft idag.Vi tog en promenad till stan för att köpa lite mjölk osv medans ungarna va hemma.Va som sommar ute.Varmt och gick i bara shorts och tofflor! Jag bara älskar det!!

Men man blir trött av det fina vädret oxå, känner mig helt slut nu så det får nog bli sängen tidigt idag känner jag.Amanda har ju Nora från Tibro över natten här och de verkar roa sig riktigt bra med nåt kul på datorn just nu, hör dom bara sitta och skratta inne i vardagsrummet, sonen får äntligen sitta och spela spel på datorn ( jag är ju en sån DUM mamma som inte låter honom sitta NÅNTING på dagen ;o)..hi hi ).
De brukar smita in då och då och sätta sig en stund, efter kommer jag och kör ut som för jag tycker att är det fint väder kan man gott va ute.Sitta och spela vid datorn kan man göra när det är dåligt väder ute.

Hoppas ni haft en lika underbar dag som vi!
Kram på er!

Inga kommentarer: