söndag 24 april 2011

Såhär vill jag alltid ha det!

Jag kan inte säga det nog med många gånger men vilken FANTASTISK påsk vi har haft i år!!!
Ja såhär skulle jag verkligen kunna ha det - ALLTID!
Här vaknar både jag och tuppen till strålande väder när kl är 7:30 på morgonen...
Jag har inte mycket påskpynt men denna söta tupp får stå i köksfönstret.
Vi har klarblå himmel och strålande sol även idag, me like!!
Såhär skulle jag kunna leva, hela tiden.Fint väder, blå himmel, sol och ledigt från jobbet och bara vara hemma och mysa runt.Göra det man känner för och ta det som det kommer. UNDERBART!!
Man borde verkligen NJUTA mer av tiden, stanna upp och inte stressa så med allt  hela tiden.
Skit i om det är lite damm i hörnen, vi dör inte om det inte är superstädat varje dag.
Vi måste inte hinna göra hundra saker varje dag, gör en sak i taget och resten får vänta.
Vi har ju trots allt bara ett liv - och det är inte särskilt långt.

"Fyll inte livet med dagar - Fyll dagarna med liv!!"

Kram Malin

1 kommentar:

**Sanna** sa...

Visst har det varit ( ..och är.. ) ett alldeles ljuvligt väder ~ såå skönt! Och alla dessa underbara blommor överallt, man kan ju inte annat än NJUTA!