torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!

Här firar vi inte påsken så speciellt ska jag erkänna men det är ALLTID skönt att vara lite extra ledig från jobbet! ;o)
2 små söta påskkärringar har vi haft hos oss idag än så länge, tur man hade laddat me dlite godis IFALL ATT det brukar alltid dyka upp nån liten kärring... ;o)

Har mest suttit ute på trappen idag och bara njutit och egentligen haft lite tråkigt, eller ja jag känner mig lite uttråkad.Vet inte varför...?? Men ibland ska det väl vara så oxå.

Kollade in lite kläder här och där för våren/sommaren..ja lite söta saker fanns det ju tex detta från KappAhl...
Alltid kul att kika lite, allt från KappAhl....

Har påbörjat lite städning här idag, välbehövligt om man säger så. Lite i taget så ska det väl bli gjort det oxå hoppas jag.
Kram på er!

3 kommentarer:

Heidi sa...

oj så mycket fina kläder, precis min smak! Gillar!

Glad påsk!

Kraaaam!

Marica sa...

GLAD PÅSK!
Vi firar inte heller speciellt i år,, jag pluggar mest.. astråkigt!
Kram :)

**Sanna** sa...

Jättesnygga kläder :)
Vill bara passa på att önska er GLAD PÅSK :)
Kram