onsdag 6 april 2011

Tomaterna....

Kommer ni ihåg TOMATERNA som vi planterade förförra söndagen?
Nu har det börjat växa i krukorna, kul!
Jesper tycker det är SUPERKUL när han ser att det redan börjat växa från fröna som vi satte förra gången de var här. Kanske får vi många tomatplantor att sköta i år. ;o)

Själv är jag hemma från jobbet idag, har börjat få sånna där hugg i ryggen och jag är livrädd att jag ska bli så dålig som jag var när jag va sjukskriven 5 veckor från jobbet UTAN ersättning eftersom fk vägrade betala ut det till mig då de tyckte att ont i ryggen kan man BARA ha i 2 veckor...hrmf...Lika bra att vara hemma och försöka bli bättre innan det går för långt alltså.Men jag har en jäkla ångest över att behöva vara hemma för jag behöver varenda krona av lönen...suck..men det är bara att bita i det sura äpplet. Kör lite övningar från sjukgymnasten och hoppas att det kan bli bättre om några dagar igen!

Kram!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hoppas du blir bättre snabbt!

Kram!

Anne sa...

Hoppas ryggen läker sig, visst är FK underbara. De vet minsann hur det är att var sjuk..NOT.

Härligt med egna tomater. Jag håller själv på med ett sådant projekt.

Kram Anne