lördag 9 april 2011

Härligt!

Klockan 9:30 gick jag ut på en liten morgonpromenad idag på ca 30 minuter.Solen skiner och det är jätteskönt ute trots att det tyvärr blåser lite som vanligt.
Himlen är precis klarblå idag och jag tänkte att jag ev senare ska kunna få lite tid att  bara sitta ute och sola ansiktet en stund.
Jag brukar alltid gå utmed vättern och såhär fint var det där idag, me like!
Nu har jag förberett potatisen som ska kokas till middag här idag, här äter vi fläskfilegryta idag, ett nytt recept jag hittade i en tidning som jag ska prova för det såg så gott ut.

Senare ska jag ta och bläddra lite mer ordentligt i en tidning jag fick i veckan, har ju lyckats scrapa ihop poäng på ett ställe jag är med i så jag har fått en gratisprenumeration i ett halvår på Lantliv. Nu har jag fått 2 nummer av tidningen och det är så skönt att bara få sitta ner och bläddra lite i dessa tycker jag.
Gratis är alltid gott! ;o)
Hoppas ni får en fin lördag!
Kram

Inga kommentarer: