måndag 28 februari 2011

Vilken vecka!

Vilken vecka det var förra veckan! Hela veckan slutade med att ...
1. jag själv fick åka akut till tandis efter att ha bitit sönder min rotfyllda tand för femtioelfte gången, kunde absolut INTE gå så över helgen då de först vill ge mig en tid på måndagen.Hade inte kunnat äta, visserligen bra för då kanske man äntligen hade gått ner nåt kilo eller två..men ändå väldigt obehagligt i mun.Så jag fick kasta mig ner på stört när jag ringde för att få den fixad.

2. På lördagen skulle vi åkt och kika på Amanda när hon spelade cup på kvällen.Men Jeppe vägrade att åka och mamma var på Kalas hos en väninna vilket betydde ingen barnvakt.Jag ville inte lämna sonen själv för hade de gått till final så hade de spelat sista matchen 10:30 och inte varit hemma förräns runt 24 på natten.Och jag ville INTE lämna sonen själv hemma på kvällen när det va mörkt ute osv så jag fick stanna hemma.

3. PÅ söndagen skulle vi på kalas hos bror och ja hade lånat exet´s bil så vi kunde ta oss dit. Men på lördagen ringde mamma och då hade dom fått åka in till djursjukhuset med lilla kissen för han va dålig.Tyvärr gick hans liv inte att rädda så det slutade med att de fick avliva lilla Leo, jätteledsna såklart och inte alls upplagda för kalas vilket jag verkligen kan förstå!! Så kalaset får vi ta nån annan gång! Men jag och Amanda åkte snabbt in till Skövde ändå då hon ville gå till KappAhl för att se om hon hittade sig något för sitt presentkort.Men det fanns inget kul alls där.
Vi hittade 2 par byxor på rean sen på Lindex och Amanda köpte sig en riktig festklänning på rean, pappa Björn fick betala hälften då barnen alltid släpar med sig kläderna dit!!Tur man har lilla Lindex kortet ibland.Eller tur och tur... men nu har Jeppe nya jeans i alla fall och behöver inte springa i mysbyxor HELA tiden!

Själv är jag trött, JÄTTETRÖTT, tyvärr är det jobb som gäller nu igen....

1 kommentar:

Marica sa...

J kunde ju varit här på lördagskvällen så kunde du åkt ändå! Hade ingen aning om det - då måste ju fråga om sånt! Tänk på det nästa gång!!! :) Kram!!!