fredag 4 mars 2011

Grymt resesugen!

HIttade en ställe där man kan tävla om att få resa bort en vecka antar jag och liksom vara lite testpilot.Det hade ju varit toppen!!
Solresor - Resor med charter, sista minuten, hotell och flyg
Mitt drömresemål skulle ju vara att få se vackra thailand såklar som så många människor pratar om.Varmt och skönt och mycket varckra platser.
Ett annat stort drömresemål är ju USA!!Någonstans där det gärna är soligt och varmt och finns en del att titta på.

Vad är DITT drömresmål??
KramMalin

1 kommentar:

Milla sa...

Jaa du, jag har mest såna där småställen jag blir nyfiken på. Kusten i Frankrike, städer i Italien... Och åka till USA ska jag ju göra om 3 månader, och fattar det inte ännu, för jag vet inte om det är mitt drömresmål direkt... men jag lär bli varse när man är där gissar jag!
kram Milla