söndag 27 mars 2011

Kläder..igen....

Har ju snöat in lite på kläder just nu eftersom jag inget har att ha på mig och har jag nåt att ha på mig så är jag alldeles för tjock och ser ut som en uppstoppad korv ungefär....
Dock är det väl ALLTID så att man ska hitta fina kläder och dyl när man inte kan handla nåt, i alla fall så är det så för mig!
Hittade en så söt klänning när jag va inne och hälsade på en blogg så jag var ju tvungen att kolla upp det såklart...
Men visst var den väl bara för ljuvlig?! Men 1190:- nej tyvärr jag har inte dom kronorna men visst hade den varit söt en fin sommarkväll? :o)
Ester Elenora heter märket.
Kram

1 kommentar:

**Sanna** sa...

Hejsan Malin!
Hur har du det nu för tiden?
Vilken underbart fin klänning *me like* ..men liite dyr var den ju.
Hoppas att allt är toppen med dej och barnen!
Kram Sanne