onsdag 9 mars 2011

Dålig bloggare...

Jag har varit dålig på att blogga den sista tiden.Jag har helt enkelt ingen direkt lust om jag ska vara helt ärlig. Känns lite småtrist faktiskt t.o.m.
Har haft ganska fullt upp den senaste tiden oxå, både med och motgångar kan man väl säga att det har varit.
Jag skiter i att berätta om de tråkiga men de bra sakerna kan jag ju ta,ja inte för de är så många men i alla fall.

1. Jag fick upp min lön dit jag ville till slut, känns bra med i alla fall några få kronor mer i månaden även om det inte är så man blir stenrik.Men många bäckar små sägs det ju. :o)

2. Jag har fått mig ett litet extra jobb och jobbar nu som designer för ett scrapbookingföretag på nätet.Känns superkul att få göra nåt som man verkligen tycker är ROLIGT!!


Ja det var väl vad jag hade att berätta just nu...Blir en hel del jobb hemma nu i och med detta uppdraget och en del kortbeställningar så att säga och sen måste man ju tyvärr gå till sitt "riktiga" jobb på vardagarna oxå.

Kram Malin

1 kommentar:

Hanna sa...

jag säger likadant, vad kul och grattis! :)