tisdag 29 mars 2011

Jag pysslar vidare...

Jag gör lite var dag här hemma nu.Ryggen har ju ballat ur igen usch så ont jag har haft den sista veckan, inte kul alls.Men för att få något gjort så gör man lite varje dag och så får man helt enkelt vara nöjd med det!

I helgen ska jag hämta gardiner hos mamma så jag kan byta i köket igen.Det är nog dax att ta ner julgardinerna MEN visst varar julen ända till påska?? Jag tar fasta på det i alla fall! ;o)

Har ni tänkt på att det faktiskt snart är PÅSK?
Brukar ni pynta till påsk? Jag får erkänna att jag är superdålig på det men just nu så är jag sugen på att PYNTA lite så kanske kanske kan det bli liiite påskmysigt här hemma i år, vem vet??
Jag har i alla fall påbörjat ett litet påskägg....
Ska se om jag kan få till nåt pynt på det till helgen.det är ju mitt första lilla försök och blir det ok har jag ju 2 ägg till att fixa med sen. ;o)
Nä nu måste jag nog gå upp ochkolla till så inte tomatplantorna blir torra. ;o)
Kram!

Inga kommentarer: