torsdag 17 februari 2011

Happy me! ;o)

Jag är så GLAD så glad.Idag sålde jag sängen till tjejen som först hörde av sig!! Hon va nöjd och jag va nöjd!
Tänk va bra det är med blocket ibland, sängen va såld på ett par timmar bara och köptes av den första som hörde av sig.KUL!!
Så det första jag gjorde var att städa upp lite i vardagsrummet igen.Jösses så skönt det var att slippa ha en säng som stod och "skräpa" där inne!Och jag fick tillbaka mitt hörn igen så nu är det lite mysigare i vardagsrummet igen i alla fall.
Men jag har fortfarande inte några nya möbler eller så som jag ska ha därinne.De blir när jag hittar nåt som jag känner att DET vill jag ha där.Så tills vidare får det vara lite småtomt men hellre det än ha en massa skit överallt.
Just nu står det runda bordet vid andra änden av soffan...fniss..Får se om jag skruvar ihop det och plockar ner det eller om det får stå där som sy-bord ett tag....Skulle haft ett litet litet skrivbord nu till det hörnet så jag kunde sitta där och småpyssla/sy osv sånt som jag vill/behöver göra. Hade varit bra men vi får väl se om det blir en sväng till Ikea igen eller inte. ;o)
Just för nu är jag NÖJD i alla fall och det är huvudsaken!
Kram!

1 kommentar:

Anne sa...

Blocket är såå himla bra. Vet inte hur mycket jag köpt och såld där...

Hoppas du fick vad du tänkt dig för den oxå.

Kramizar Anne