söndag 13 februari 2011

Här händer det inte så mycket.

Jag längtar till SOMMAREN, jag är så trött på det kalla, att gå och frysa hela tiden...
Har ju varit härligt med sol i dagarna 2 nu, jag hoppas det vill fortsätta men det är fortfarande väldigt kallt ute.Jag är sommarmänniska ut i fingerspetsarna tror jag.Så när det blir kallt, då går jag i ide. ;o)

Helgen har varit superlugn här, är så trött hela tiden så fy.Dax att börja ta tag i maten och försöka få råd att handla ordentlig mat igen.Äta bättre när barnen inte är här och inte bara leva på knäckebröd och blåbärssoppa...ehh....

Tyvärr lär det ju bli vassen för mig i år, precis som så många andra år men det första jag ska jobba på är att försöka bli PIGGARE, jag orkar ju inget är bara trött och hängig hela tiden.Inte kul alls tycker jag.
Förra veckan gick jag hela veckan till jobbet, superskönt även om jag var trött som bara den efteråt.Men det är alltid bra med frisk luft!

Går mest omkring och pysslar här hemma samtidigt som jag försöker få lite ordning och reda i huset genom all min röjning.Den lär fortsätta flera månader till men jösses så SKÖNT det känns när man får ordning lite här och lite där.Allt är genomrensat och ingen skit som bara ligger och skräpar.Vilket projekt men gud så nöjd jag kommer vara den dagen jag är klar!!
Annars blir det mest garn och papperspyssel här hemma...
Nu ska jag börja förbereda lite mat här i huset.
Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer: