tisdag 15 februari 2011

Fått tummen ur!

Äntligen har jag lagt ut sängen på blocket.Antar att det inte blir så lätt att sälja den men FÖRSÖKA måste man ju!! Annars får den väl åka ner i källaren precis som allt annat för jag kan helt enkelt inte ha den liggandes i vardagsrummet längre... ;o) Ser för hemskt ut att ha den där och det tar ju plats om inte annat. Men sängen är så himla fin så jag tänker inte bara kasta bort den.... Vi får hoppas på det bästa, den är ju nästan som ny!
Hade tänkt gå upp tidigt idag men kl va nästan 10 när jag vaknade...Vet inte om det har att göra med att jag kom i säng lite väl sent och sen hade svårt att sova.Klockan va 3 på natten när jag kikade sista gången, sen måste jag ha somnat som tur är! I natt ska jag lägga mig på en gång när jag kommer hem från jobbet!! Kommer bli en trött jag som kommer hem då jag har storomställning på jobbet idag, det blir till att skruva i maskinen i flera timmar alltså...blä. Det enda positiva är att tiden FÖRHOPPNINGSVIS kommer gå fort!
Sitter här och försöker peppa mig själv med lite bra musik nu innan jobbet...
Kram Malin

Inga kommentarer: