fredag 11 februari 2011

Duktig!

Ja jag tycker nog att jag har varit lite DUKTIG i veckan.4 av 5 dagar jar jag faktiskt gått till jobbet, 25 min dit och 25 min hem förrutom de 2 sista dagarna när det oxå varit blåst och snö då har jag gått över stan för att gå till affären så då har det tagit en timma att komma hem.Men visst är det liiiite duktigt i detta väder?? ;o)

Att jag gjorde en vurpa här ute på gatan det första jag gjorde igår när snön hade kommit DET är ju en annan femma.Gick ju bra, jag bröt inget men fick lite ont i min rygg då den är dålig på att klara av nåt sånt.Fick ringa och varna barnen när de skulle gå 20 min senare till skolan och deras kommentar när man kom hem..

-Mamma, vi såg dina spår HA HA HA HA...hmmmm
Men det är skönt att gå till jobbet även om man är lite trött ibland och bara önska man va framme på stört, men det är ju bara att sätta ena foten framför den andra tills man är framme. ;o)
Ska gå nästa vecka oxå hade jag tänkt.Min bil låter ju lite konstigt och måste kikas på innan jag vågar åka i den.Nåt som skrapar i, kan det vara bromsskivor som låter så?? Eller nåt, jag kan ju inget om bilar, får prata med bror som är duktig på den biten.

Nåja ÄNTLIGEN fredag som man säger! I löv it!! Pyjamasbyxorna är redan på!! Ja mysbyxorna ligger ju i tvätten så då får det bli så he he he Här blir det lugnt idag, gick förbi affären på vägen hem köpte med barnens "lördagsgodis" så det var gjort så nu kan vi bara mysa INOMHUS för ärligt är jag inte särskilt sugen på att gå ut i detta yrväder!

Jesper leker med en kompis, Amanda är just nu hos mormor och idag hoppas hoppas jag att jag orkar pyssla lite oxå.Vi får väl se.
Hoppas ni får en mysig helg nu, det är vi värda!
Kram kram!

Inga kommentarer: