onsdag 5 oktober 2011

Spela spel...

Nä jag har aldrig varit särskilt mycket för att spela spel.Jag var en jättedålig mamma när barnen va små och ville spela hela tiden.Visst spelade jag men lika ofta kom jag med ursäkter för att få slippa. ;o)
Jag tycker det är tråkigt och finns roligare saker att göra.Ja det tyckte ju inte barnen förståss så visst fick vi spela en del spel men om barnen hade fått välja hade vi nog spelat spel jämt...fniss...

Jag har heller aldrig varit särskilt mycket för data spel eller spela på telefonen osv osv.
MEN
nu har ju wordfeud kommit och DET är ett spel som jag faktiskt tycker är kul! Riktigt roligt t.o.m.
Kanske just därför att man inte behöver sitta och spela HELA TIDEN utan man kan spela några minuter NÄR SOM HELST när man har lust, när man har lite tråkigt eller så.
Nu när jag är hemma och har varit dålig har det varit lite kul att kunna ligga i sängen och spela en liten stund då och då för man blir ju väldigt uttråkad av att bara gå hemma hela dagarna.Bara sova hela tiden och inte orka göra nåt.Men plocka upp telefonen några minuter och spela en stund har varit kul.
Jag är inte särskilt bra men det är kul ändå, vill du spela mot mig heter jag flitigafingrar.
Ibland vinner man ibland förlorar man men det är ju så det är.

Spelar du?

Nu är ju febern borta men jag känner mig fortfarande så himla trött och får gå och vila flera gånger om dagen.Kanske är det för att jag fortfarande har så ont i min hals men så fort hostan kommer nu så dricker jag vatten eller tar en halstablett så att jag förhoppnongsvis inte ska hosta så mycket.Då kanske det onda går bort till slut. Har kört lite alvedon de sista dagarna nu för hals och öronvärken och det har hjälpt lite tycker jag.

TACK till barnens pappa som har hjälpt mig att handla så barnen kan få lite mat i magen!. ;o)

Kram Malin

1 kommentar:

Hanna sa...

jag började spela det för över ett år sen, och har tröttnat lagom tills andra börjat upptäcka det, haha :)

å på volvo går det fint! trivs superbra!! både med jobb och lön ;) (de håller på och plocka in folk å passa på å sök om du är sugen på nått nytt!) hur är det på tuben annars då? som vanligt?

kram