onsdag 5 oktober 2011

Skvallerbytta bing bong...

...går i alla gårdar, slickar alla skålar... ;o)
I love Hjo!

Ska bara klargöra en sak för de nyfikna läsarna som bara tycker om att gå in och smygläsa:
För det första skulle jag aldrig skriva nåt om mig, barnen eller barnens pappa , eller nån annan heller för den delen om det inte var sant.
För det andra skulle jag aldrig skriva nåt illa om NÅGON på bloggen om jag inte KUNDE STÅ FÖR DET.
För det tredje har jag inte talat illa om barnens pappa bara berättat hur situationen var vilket vi vet om båda två, både jag OCH pappa och hur barnen kände.
För det fjärde skulle jag aldrig vara så dum att skriva nåt illa om någon här som jag ev skulle tycka illa om eftersom jag vet att det skvallras alldeles för mycket i den här lilla hålan och snackas alldeles för mycket skit bakom ryggen på folk så OM jag nu hade tyckt illa om någon, eller annat, så skulle jag hålla det för mig själv inte skriva om det här på bloggen så ni fick nåt mer att skvallra om.

Så det så.

;o) ha ha ha,  kunde ni se mig skulle jag stampa med foten i golvet oxå. ;o)

Mitt ex VET att jag har en blogg, JAG vet att han kan gå in och läsa här när som helst.Jag hade bloggen redan när vi levde tillsammans så inget nytt för mig här inte.Han är VÄLKOMMEN att läsa här om han vill och har lust.

Ja det är tur att jag bara kan skratta åt sånt här nu för tiden  eftersom det alltid nånstans ska finnas folk som måste störa sig på andra hela tiden.
Ta och lägg fokus på nåt bra istället för att slösa energi på andra folk och vad dom gör hela tiden.
Själv har jag helt och hållet slutat lägga energi på människor som bara får mig att må dålig eftersom det måste vara dessa människor som inte mår bra när de försöker göra så att andra människor ska må dåligt istället.
Jag vet inte men jag tycker bara att det är så LÖJLIGT, och vad är det vi lär våra barn?? ;o)

Nåja ni får skvallra hur mycket ni vill,varsågoda om det får er att må lite bättre.
Kom att tänka på den här lilla tösen ;o)
Vad tycker ni andra om sånt här och brukar ni få höra saker om vad NI skrivit på er blogg av andra som "skvallrat"? Jättenyfiken är jag. ;o)

Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

visst är det roligt, när folk tror de vet så himla mycket..!! Springer runt och snackar...

Ha de gott, Anne