fredag 7 oktober 2011

Rio

Ikväll har vi haft lite myskväll här hemma.
Först taccos till kvällsmat sen poppa vi popcorn, tog fram dricka och kollade på filmen RIO.
Ja har man inte råd att åka på bio får man fixa lite "biomysigt" hemma helt enkelt.
Filmen va jättegullig och ungarna fick sig några skratt då och då.

Själv TVINGADE jag mig ur sängen idag när kl va 11:45 idag, herregud så jag sovit denna veckan men faktum är att jag börjar må bättre och det är skönt. Jag är fortfarande väldigt trött men det halsonda har börjat bli lite bättre idag, det är inte lika mycket hosta så jag hoppas att om några dagar så ska det väl vara helt borta. Har inte varit utanför dörren här nu på 1 vecka, snacka om att jag längtar efter frisk luft!...fniss...
Imorgon ska jag försöka ta mig en liten liten promenad i alla fall OCH inte sova bort hela dagen som jag gjort hela veckan.
Kram Malin

Inga kommentarer: