fredag 28 oktober 2011

Putsa fönster??

Ja idag tog jag mig i kragen när det gällde ETT rum i alla fall och ställde mig och putsade fönstret i sovrummet.Jag hade ju dragit ur alla sängkläder och tyckte att jag kunde lika gärna ta fönstren med då.De är ju inte putsade på braaaaaaa länge om man säger så, ganska smutsiga med andra ord.Jag får försöka ta rum för rum nu för skulle nu solen mot förmodan lysa nån dag då ser man knappt ut genom dom.

Stod och putsade och fick sällskap av den här lilla sötisen...
Ser ni henne, hon är så söt! Hon ser precis ut som min Tiger! Synd att man inte kan ha katt längre VARFÖR ska man gå och bli allergisk för?? Skulle t.o.m kunna tänka mig en liten söt hund som sällskap nu för tiden ;o) Men då ska det vara en sån där liten söt sak i så fall.

Så, nu är mitt dilemma ska jag ställa upp den gamla lampan igen från cult design...
ELLER ska jag byta och ta Ikeas lampa...? Det var en svår fråga idag.....
Får suga på den funderingen lite tror jag....
Ikväll blir det middag med ett gäng från jobbet, vi som vann tävlingen på sommarfesten.
Ska bli gott, det är ju alltid gott att äta ute på restaurang för det händer ju inte så ofta.
Har tagit det väldigt lugnt här hemma idag eftersom jag haft sånna hugg i ryggen nu i några dagar, får försöka vila den så man ska orka.

Nu ska jag strax in i duschen men kanske ska man vila 10 min först...många beslut att fatta idag. ;o)
Kram Malin

3 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Så duktigt...känner någon som skulle behöva göra detsamma!!!
Du kan ha den ena lampan före advent och den andra sen...de var fina båda
Ha nu en trevlig kväll och helg
Kram Inga

Anne sa...

Svår fråga det där med lampor...;-)

LivA sa...

Jättesnygga lampor Malin, men jag tycker Ikealampan är "varmare" emot gardinerna :-)
Hoppas ryggen blir bättre!