tisdag 4 oktober 2011

Dax att börja träna lite mer igen?

Ja det är nog dax att börja ta tag lite mer i den där träningen igen nu så fort jag har blivit frisk känner jag.Jösses så jag har sovit i 3 dagar, känns inte som om jag gör annat än sover och sover just nu.Jag är så totalt sliten i kroppen känner jag.Jag vill helst INTE bli såhär igen så kanske vore det dax att ta tag mer i den där träningen igen.Kortet till gymmet och allt har jag ju här hemma men den senaste tiden har det mest blivit lite promenader.Jätteskönt det oxå men jag behöver nog bygga upp kroppen lite mer med styrketräningen igen!
Så när jag blivit frisk ska jag se om jag kan fixa min cykel så jag kan använda den igen så jag kan cykla mera ( jag ska spara ihop så jag kan köpa mig en ny "kärringcykel" har jag tänkt så jag slipper denna gamla jag har nu, 2ggr i veckan till gymmet och resten av dagarna får det bli promenader.Att gå ut och gå är ju superskönt för kroppen tycker jag.
Jag skulle vilja ha ett gåband eller en crosstrainer här hemma oxå som man kunde hoppa upp på precis när som helst.Nån som har nåt tipps om vart man kan köpa det till överkomligt pris kanske?? Kanske skulle jag även ta och investera i några nya fina träningskläder oxå så att det blir lite roligare att träna/gå igen?? Tål att tänkas på!
Kram Malin

Inga kommentarer: