lördag 29 oktober 2011

jobb jobb jobb...

...ja det tar aldrig slut. ;o)
Idag blev ytterligare ett fönster putsat, alltid en liten bit på väg!
Idag blev oxå 2 blommor 5...
Vi får väl se om de klarar sig men hade jag inte planterat om dom hade dom dött ändå.
Imorgon blir det antagligen till att hjälpa brorsan att flytta, hoppas ryggen pallar!

Förövrigt har jag oxå haft små otäckingar som knackat på dörren här ikväll, vilken tur jag hade lite popcorn hemma så jag inte fick ägg på huset eller nåt. ;o)

Jag har oxå suttit och fäst trådar på lite mössor, 3 ska packas och skickas iväg imorgon.Nu måste jag virka fler mössor så det blir några att ha med till marknaden oxå!
Jag har även jobbat för kristinas, dammsugat, tvättat, handlat och allt sånt där tråkigt som hör hemmet till.

Igår var jag ute och käkade med jobbet, 3 rätters middag blev vi bjudna på, mycket gott!
Tror vi var runt....19 stycken eller nåt, trevligt!

I måndags gjorde jag mig illa på jobbet oxå såklart, en lucka fick för sig att lossna och trilla ner på min fot, va ju lite mindre skönt om man säger så....
Nu gör det i alla fall inte ont längre nu är det bara blått...Såhär såg det ut igår kväll när jag kom hem.
Nu ska jag sätta mig i soffan, virka och glo på tv och hoppas på att inga fler otäckingar hittar hit. ;o)

Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

Härligt att bo långt ut på landet utan grannar så jag slapp monsterbesök.
Däremot är det inte kul med en ond rygg, hoppas att den höll för brorsans flytt.

Ha en go dag.

Kram Anne