onsdag 15 juni 2011

Shopping.

Igår åkte jag till Skövde en snabbis för jag skulle ämna in dotterns dator som det givetvis lossat en tangent från...hrmf...kul.....I alla fall skulle jag passa på att kolla födelsedagspresent till sonen och hittade nåt som var bra.Men jag var tvungen att vänta nån timma på att den skulle bli klar så under tiden åkte jag och shoppade lite och köpte mig bl.a denna tunika/skjorta:
100 riksdaler på H&M, det är ju som hittat! Snygg både sommar som vinter!
NU ska jag hoppa i säng för jag är så trött så ögonen går i kors på mig.
Sov sött!
Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

Riktigt snygg var tunikan, kul när man gör fynd.

Tangenter och datorer är ett märkligt kapitel, det har lossnat en på min oxå och den helt omöjlig att få dit igen. Måste jag lämna in den nu då...=(

Kraaam Anne