lördag 11 juni 2011

Lite ommöblerat

Förra helgen var jag på Ikea för att köpa en ny byrå till sovrummet och en hurts jag ska ha i köket.Hurtsen fanns dock inte hemma trots att det skulle finnas 5, trist men jag får åka ner en gång till senare.
Köpte en stol och en lampa till Jesper, en spegel till Amanda , lite blommor och lite lite annat småplock.
Byrån ska vara i mitt sovrum och den fula gamla som knappt håller ihop ska kastas MEN då inte hurtsen fanns hemma har den fått flytta ut i vardagsrummet så länge och får agera pysselförvaring under tiden. Det är egentligen bara lådbottnarna som är lite dåliga men det är ju ingen "rolig" byrå direkt men det får som sagt var duga så länge tills jag får hurtsen....
Det är tur den är vit i alla fall så den ändå "passar in" ;o)
Här blir det nog ett litet vitrinskåp senare som jag kan få in mina glas i och som under har skåp eller lådor till lite förvaring....nån gång i framtiden.

// Malin

Inga kommentarer: