lördag 4 juni 2011

Tidig morgon!

Har varit uppe sen kl 6...då kunde jag inte sova mer för ryggen gjorde så satans ont.
Ryggen har varit hemsk den sista tiden och det är inget kul alls, hugg, värk och öm om vartannat hela tiden.
Om jag fick önska en enda egoistisk sak, bara för mig själv, så skulle det vara att få en rygg som inte gjorde ont!!! Jag skulle göra VAD SOM HELST , helt ärligt, om jag bara fick bort min onda rygg!


Nåja bara att bita ihop.
Igårkväll fick jag och Amanda för oss att vi skulle fota lite, hon tycker det är skitkul och jag tycker det är skitkul.Nu ska jag verkligen försöka spara ihop till en ordentlig kamera plus att jag verkligen måste lära mig att redigera bilder fint.Skulle faktiskt vilja ha en sån där reflexskärm oxå. ;o) Tur att det är gratis att önska i alla fall. ;o)
Måste visa mitt favoritkort på Amanda igår, tog många många mer kort så det kommer nog fler framöver....
Ett som jag gjorde lite gammeldags och sen samma i färg. Tyckte det blev så fint! Det går att klicka på bilderna för att se dom större.
Nästa sak jag ska köpa mig är en fotoskrivare! Har ju kvar ett presentkort jag fick av Ullis förra året på Mediamarkt, ska önska mig i år igen kanske så att jag kan köpa mig en skrivare sen så man an skriva ut kort när man vill.....



Idag blir det lite Ikea för mig och barnen, måste ha en byrå och en hurts så att jag kan börja få ordning här i huset nån gång.... Barnen ska bara vakna först.... ;o)
Kram Malin

Inga kommentarer: