tisdag 7 juni 2011

Migrän....

Jag låg däckad hela dagen igår men världens huvudvärk/migrän.Först på kvällen va jag lite människa igen och fick för mig att jag skulle gå ut på en liten promenad på kvällen så att jag i alla fall fick lite frisk luft.
Tog med kameran och här går jag genom gamla stan när jag är på väg ner till stadsparken...
Som sagt gick jag vidare till stadsparken som jag sedan gick genom längs med vättern bort mot badet....
Sist men inte minst kommer man till hamnen som jag gick igenom, de bygger ju om Hjo Sik där som inte är riktigt klart men det blir nog jättebra sen när det är färdigt tror jag.
Promenaden gjorde i alla fall susen och jag var ute en timma mellan 21-22 och det var ändå jättevarmt ute!! Nu är det sommar på riktigt!
Kram Malin

3 kommentarer:

**Sanna** sa...

Vilka fina bilder Malin! Hjo är verkligen en fin liten stad :)
Hoppas att du får en fortsatt bra dag!
Kram

Anne sa...

Vilken otroligt vacker stad du bor i...!!!

Kram Anne

Anne sa...

Appråpå migrän.. det är nog det värsta man kan råka ut för. Jag har ju Hortons migrän och den kan hänga i i veckor. Ingen som inte haft ett riktigt migränanfall kan förstå hur det känns. All styrka till dig och hoppas du slipper för kraftig anfall...

Kram Anne