söndag 12 juni 2011

Trötter...

Ja det är vad jag har varit idag så jag har fått gå och vila i omgångar här idag för att jag varit så himla trött!
Uppe kl 8 idag, jag tog ju ändå bara 2 öl igår men jag var trött i alla fall tydligen idag.
Har inte orkat göra så mycket idag ryggen har ju krånglat så hemskt så fy! Lika bra att vila så gott det går för jag har inte råd att vara hemma från jobbet helt enkelt.

Lite rastlös blev jag dock idag så jag började skrapa fodren runt min ytterdörr idag.Har lite kvar men det får jag göra klart en annan dag då jag inte orkar mer idag nu.Det blir lite för varmt när solen ligger och gassar direkt på där vid dörren så den bästa tiden är på förmiddagarna/ tidig eftermiddag innan solen kommer dit.
Ska försöka åka och köpa lite färg imorgon så jag har hemma och bara kan börja måla när jag är klar.Har sett hemskt ut i flera år men nu ska de få bli vita och fina igen och sedan är det dax att börja med fönstren på framsidan. Jag gör det jag orkar helt enkelt men det tänkte jag i alla fall försöka få klart här i år.
Har dock inte bestämt mig för OM jag ska ödlsa tid på att måla även dörren vit, jag ska ju byta den så småningom men det blir ju inte riktigt än för jag måste spara lite pengar först.Ska jag måla den vit under tiden eller ska jag bara skita i det?? Vad tycker DU?



Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

På ett sätt är det roligt att greja med sitt hus men på ett sätt är det tråkigt, men det är nog bara för att man "måste"...

Jag hade nog målat dörren vit.

Kram Anne