lördag 25 september 2010

Loppisdagar

Idag har vi stått på loppis halva dagen, 6 timmar.Gissa om man va helt slut när man kom hem?? I alla fall jag själv sålde inte idag utan det var barnen som hade rensat ut lite leksaker och kläder som de inte använder längre.De fick ihop några hundra så det va ju helt ok tycker jag.Imorgon är det dax igen, ingen lugn stund här inte.Ska snart sova för jag är jätte trött.
I alla fall så köpte jag mig lite nytt på loppisen idag:
Tyckte porslinsburkarna va så fina och sen blev det en fin linneduk oxå och en liten..ja jag tror det är en liten grädd/mjölkskål typ.Söt va den i alla fall jag får bara ta och putsa upp den lite tror jag.180:- för hela kalaset tyckte det var ett kap!NU har jag massor av saker i köket som ska tas hand om och placeras ut osv osv så jag ska försöka orka ta tag i det här hemma snart igen.Har funderat på att sätta upp 2 hyllor i köket oxå men de måste jag måla först, får se om jag kan hinna fixa lite i nästa vecka på förmiddagarna innan jobbet.

Kram Malin

1 kommentar:

Milla sa...

Superfina burkar Malin!!!
Kram Milla