onsdag 29 september 2010

Brrr!

Va KALLT det har blivit! Sitter här på morgonkvisten och äter lite frukost.Trött som vanligt.Snart måste jag nog sätta på elementen tyvärr oxå för nu börjar det bli riktigt kallt inne i huset.Särskilt på kvällar och mornar då.Sover med dubbla täcken och pyjamas just nu. ;o)
Vill ju vänta så länge jag kan med att sätta på elen för den är så fruktansvärt DYR!Inte före 1 oktober i alla fall...fniss...

Satt och kollade lite på nätet igår när jag inte hade nåt för mig.Och det är ju ofta så att när man inga pengar har så blir man himla SHOPPINGSUGEN...eller ja säg när man inte är det?? ;o)
I alla fall hittade jag en väska som jag tyckte va fin som jag funderar på om man skulle investera i sedan...
Lite fina saker jag hittade från Halens oxå.Önskade att man var sådär smal och fin så man passade i alla dessa fina kläder som är nu!Men som sagt väskan..kanske....

Till helgen ska vi i alla fall in till Skövde kompisen och jag för att kolla på Bio.Innan blir det lite shopping och kanske kanske hittar man nåt vi får väl se vad plånboken säger.Bion är ju gratis tack vare gratis bio!! ;o) Me like!

Kram MAlin

Inga kommentarer: